Per a fotografia obliqua, ci sò quattru sceni chì sò assai difficiuli di custruisce mudelli 3D:
A superficia riflettente chì ùn pò micca riflette l'infurmazione vera texture di l'oggettu. Per esempiu, superficia di l'acqua, vetru, grandi spazii unica struttura superficia.
Oggetti chì si movenu lentamente. Per esempiu, vitture in intersezzione
Scene induve i punti di funziunalità ùn ponu esse cumpatibili o i punti di caratteristiche currispondenti anu grandi errori, cum'è arburi è arbusti.
Edifici cumplessi cavu. Cum'è guardrails, stazioni base, torri, fili, etc.
Per i sceni di tipu 1 è 2, ùn importa micca cumu migliurà a qualità di e dati originali, u mudellu 3D ùn hà micca megliurà in ogni modu.
Per i sceni di u tipu 3 è u tipu 4, in l'operazioni attuali, pudete migliurà a qualità di u mudellu 3D migliurendu a risuluzione, ma hè sempre assai faciule d'avè vuoti è buchi in u mudellu, è a so efficienza di travagliu serà assai bassu.
In più di i sceni spiciali sopra, in u prucessu di mudeli 3D, ciò chì avemu più attente hè a qualità di u mudellu 3D di l'edificazioni. A causa di i prublemi riguardanti l'impostazione di i paràmetri di u volu, e cundizioni di luce, l'equipaggiu di acquisizione di dati, u software di modellazione 3D, etc., hè ancu faciule fà vede l'edificiu: ghosting, disegnu, fusione, dislocazione, deformazione, adesione, etc. .
Di sicuru, i prublemi sopra citati ponu ancu esse migliurati da mudificà u mudellu 3D. In ogni casu, sè vo vulete realizà un travagliu di mudificazione di mudellu à grande scala, u costu di soldi è tempu serà assai enormu.
Modellu 3D prima di mudificazione
U mudellu 3D dopu a mudificazione
Cum'è un fabricatore di R & D di camere oblique, Rainpoo pensa da a perspettiva di a cullizzioni di dati:
Cumu cuncepisce una camera obliqua per migliurà successu a qualità di u mudellu 3D senza aumentà a superposizione di a ruta di volu o u numeru di ritratti?
A lunghezza focale di a lente hè un paràmetru assai impurtante. Determina a dimensione di u sughjettu nantu à u mediu di l'imaghjini, chì hè equivalente à a scala di l'ughjettu è l'imaghjini. Quandu si usa una camera digitale (DSC), i sensori sò principalmente CCD è CMOS. Quandu un DSC hè utilizatu in l'indagine aerea, a lunghezza focale determina a distanza di campionamentu in terra (GSD).
Quandu si spara u stessu ughjettu di destinazione à a listessa distanza, aduprate una lente cù una longa focale longa, l'imaghjini di questu ughjettu hè grande, è a lente cù una corta focale hè chjuca.
A lunghezza focale determina a dimensione di l'ughjettu in l'imaghjini, l'angolo di vista, a prufundità di campu è a perspettiva di a stampa. Sicondu l'applicazioni, a lunghezza focale pò esse assai diversa, chì varieghja da uni pochi mm à uni pochi metri. In generale, per a fotografia aerea, scegliemu, scegliemu a lunghezza focale in a gamma di 20 mm ~ 100 mm.
In u lente otticu, l'angulu furmatu da u puntu centru di a lente cum'è l'apex è a gamma massima di l'imaghjini di l'ughjettu chì pò passà per a lente hè chjamatu l'angolo di vista. U più grande u FOV, u più chjucu u ingrandimentu otticu. In termini, se l'ughjettu di destinazione ùn hè micca in u FOV, a luce riflessa o emessa da l'ughjettu ùn entrerà micca in a lente è l'imaghjina ùn serà micca furmatu.
Per a lunghezza focale di a camera obliqua, ci sò dui malintesi cumuni:
1) A più longa hè a lunghezza focale, più altu hè l'altezza di u volu di i droni, è più grande a zona chì l'imaghjini pò copre;
2) A più longa hè a lunghezza focale, più grande hè a zona di copertura è più altu hè l'efficienza di u travagliu;
U mutivu di i dui malintesi sopra hè chì a cunnessione trà a lunghezza focale è u FOV ùn hè micca ricunnisciutu. A cunnessione trà i dui hè: u più longu u focu, u più chjucu u FOV; più corta hè a lunghezza focale, più grande u FOV.
Dunque, quandu a dimensione fisica di u quadru, a risuluzione di u quadru, è a risuluzione di dati sò listessi, u cambiamentu di a lunghezza focale cambia solu l'altezza di u volu, è l'area coperta da l'imaghjina ùn hè micca cambiata.
Dopu avè capitu a cunnessione trà a lunghezza focale è u FOV, pudete pensà chì a lunghezza di a lunghezza focale ùn hà micca effettu nantu à l'efficienza di u volu. l'altezza di u volu, più energia consuma, più corta u tempu di volu è più bassa l'efficienza di travagliu).
Per a fotografia oblicua, più longa hè a lunghezza focale, più bassa l'efficienza di travagliu.
A lente obliqua di a camera hè generalmente posta à un angolo di 45 °, per assicurà chì i dati di l'imaghjini di a facciata di u bordu di l'area di destinazione sò raccolti, a rotta di volu deve esse allargata.
Perchè a lente hè obliqua à 45 °, un triangulu rettangolo isoscele serà furmatu. Assumindu chì l'attitudine di u volu di u drone ùn hè micca presa in considerazione, l'assi otticu principale di a lente oblicua hè ghjustu purtatu à a riva di l'area di misurazione cum'è un requisitu di pianificazione di a ruta, allora a strada di u drone allarga a distanza UGUALE à l'altezza di volu di u drone. .
Dunque, se l'area di copertura di a strada ùn hè micca cambiata, a vera zona di travagliu di a lente focale corta hè più grande di quella di a lente longa.