3d mapping camera

History of Rainpoo

prufilu di a cumpagnia

Una cumpagnia di alta tecnulugia, cuncentrata nantu à a fotografia obliqua, cuntinueghja à innuvà.

Storia di a Cumpagnia
Scuprite a storia di a nostra cumpagnia è e persone daretu.

Riturnemu u tempu in u 2011, un tippu chì hè ghjustu graduatu Master da l'Università di Southwest Jiaotong, hà un grande interessu in i mudelli di drone.
Hà publicatu un articulu chjamatu "Stability of Multi-Axis UAVs", chì hà attiratu l'attenzione di un famosu prufissore universitariu. U prufessore hà decisu di finanzà a so ricerca nantu à u funziunamentu di u drone è l'applicazioni, è ùn hà micca decepitu u prufessore.



À quellu tempu, u tema di "Smart City" era digià assai calda in Cina. A ghjente hà custruitu mudelli 3D di edifizii chì si basanu principarmenti in grandi elicotteri cù camere di mappatura d'alta risoluzione (cum'è a prima fase XT è XF).

Questa integrazione hà dui inconvenienti:

1. U prezzu hè assai caru.

2. Ci sò parechje restrizioni di volu.



Cù u rapidu sviluppu di a tecnulugia di droni, i droni industriali anu iniziatu una crescita splusiva in 2015, è a ghjente hà cuminciatu à scopre diverse applicazioni di droni, cumprese a tecnulugia di "fotografia oblicua".

A fotografia oblicua hè un tipu di fotografia aerea in quale l'assi di a camera hè deliberatamente tenutu inclinatu da a verticale da un angolo specificu. I ritratti, cusì fatti, rivelanu dettagli mascherati in certi modi in ritratti verticali.



In u 2015, stu tippu hà scontru un altru tippu chì hà accumulatu parechji anni di sperienza in u campu di l'indagine è di a cartografia, per quessa, anu decisu di cofundà una cumpagnia specializata in fotografia oblicu, chjamata RAINPOO.

 



Anu decisu di sviluppà una camera à cinque lenti chì era ligera è abbastanza chjuca per esse purtata nantu à u drone,prima si simpricimenti riunite i cinque SONY A6000,ma risulta chì una tale integrazione ùn pò micca ottene boni risultati, hè sempre assai pesante, è ùn pò micca esse purtatu nantu à u drone per realizà travaglii di cartografi d'alta precisione.

Anu decisu di inizià a so strada d'innuvazione da u fondu. Dopu avè ghjuntu à un accordu cù SONY, anu utilizatu Cmos di Sony per sviluppà a so propria lente ottica, è questa lente deve risponde à i normi di l'industria di topografia è cartografica.



Storia di i prudutti

Riy-D2: u mondu's prima camera obliqua chì in 1000g (850g), lente ottica sviluppata apposta per l'indagine è a cartografia.

Questu hè diventatu un grande successu. Solu in u 2015, anu vindutu più di 200 unità di D2. A maiò parte di elli sò stati purtati nantu à droni multi-rotori per e piccule attività di modellazione 3D. In ogni casu, per i travaglii di modellazione 3D à grande scala cù edifizii elevati, D2 ùn pò micca cumplettà.

In u 2016 hè natu DG3. In cunfrontu cù D2, DG3 hè diventatu più liggeru è più chjucu, cù una lunghezza focale più longa, l'intervallu minimu di u tempu di esposizione hè solu 0,8 s, cù funzioni di rimozione di polvera è di dissipazione di calore ... Diversi miglioramenti di rendiment facenu chì DG3 pò esse purtatu nantu à l'ala fissa per grandi dimensioni. attività di modellazione 3D di zona.

Una volta, Rainpoo hà guidatu a tendenza in u campu di l'indagine è di a mappa.

 



Riy-DG3: pesu 650g, lunghezza focale 28/40 mm, intervallu di tempu minimu di esposizione hè solu 0,8 s.

In ogni casu, per i zoni urbani d'altitudine, u mudellu 3D hè sempre un compitu assai difficiule. A cuntrariu di i requisiti di alta precisione in u campu di l'indagine è di a cartografia, più aree d'applicazione cum'è città intelligenti, piattaforme GIS è BIM necessitanu mudelli 3D di qualità superiore.

Per risolve questi prublemi, almenu trè punti deve esse cumpletu:

1.Lunghezza focale più longa.

2.More pixels.

3. Cortu intervallu di esposizione.

Dopu parechje iterazioni di l'aghjurnamenti di u produttu, in 2019, DG4Pros hè natu.

Hè una camera obliqua full-frame specificamente per a modellazione 3D di spazii urbani elevati, cù pixel totali di 210MP, è lunghezze focali 40/60mm, è intervallu di tempu d'esposizione di 0,6 s.



Riy-DG4Pros: full-frame, lunghezza focale 40/60 mm, intervallu di tempu minimu di esposizione hè solu 0,6 s.

Dopu parechje iterazioni di l'aghjurnamenti di u produttu, in 2019, DG4Pros hè natu.

Hè una camera obliqua full-frame specificamente per a modellazione 3D di spazii urbani elevati, cù pixel totali 210MP, è lunghezze focali 40/60mm, è intervallu di tempu di esposizione di 0,6 s.

À questu puntu, u sistema di produttu di Rainpoo hè statu assai perfettu, ma a strada di l'innuvazione di questi ragazzi ùn hà micca firmatu.

Sempre volenu superà elli stessi, è l'anu fattu.

In u 2020, hè natu un tipu di camera obliqua chì subverte a percepzione di e persone - DG3mini.



Pesu 350 g, dimensioni 69 * 74 * 64, intervallu di tempu minimu di esposizione 0,4 s, grande prestazione è stabilità ...

Da una squadra di solu dui picciotti, à una sucietà internaziunale cù 120+ impiegati è 50+ distributori è partenarii in u mondu sanu, hè precisamente per l'obsessione di "innuvazione" è a ricerca di a qualità di u produttu chì face chì Rainpoo hè stata continuamente. crescente.

Questu hè Rainpoo, è a nostra storia cuntinueghja...